09.28

I natt har jag sovit som en gris! Hade än en gång ingen mat i mitt qvinnliga höger så Freja har haft egenbuffé även inatt. Bra bebis :)
I morse så  duschade jag med Freja för första gången. Hon älskade det.  Vi hade jättekul men NEJ kära läsare. inga foton från det hahaha.


vår lördag .
  1. kaffepaus
  2. träffa svärföräldrar ( om dom är hemma)
  3. väcka trött Ola
  4. åka till gymmet ( inte vart där på 1,5 vecka. först säffle & sen har jag inte mått bra.)
  5. äta
  6. kaffepaus
  7. kolla in när snyggot Marcus vinner stjärnor på is.
  8. köpa julgran. En magastor tycker Alva en som är precis lika lång som henne själv..ööööö smart bryyyd  -104 cm julgran tackar å bugar hahaha
  9. köpa julgransfot på Lions.
Är väl lika bra att dra igång så allt hinns med.  Ses sen. Kram på er alla!







hahaha mycket man får stå ut med som storebror hahaha



Kommentarer
Postat av: Lola

Hela lördagen fylld ser jag.

Här blir det pluggande, mysande med minstingen och mensvärk..

Ha en härlig lördag

Kramizz

2008-12-06 @ 14:18:05
URL: http://hearttoheartblogg.se
Postat av: Anonym

Fullt upp,men det är kul. Klart läckra Marcus vinner i afton :-D Tror du inte att katt-fan åt upp mitt test (ja,du vet vilket ) då jag duschade-kul låda liksom...grrrrrrrrrr så nu ska jag pallra mig ut och köpa ett nytt.



Må så gott och fina bilder. kramar

2008-12-06 @ 15:08:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0