Snälla Freja VAKNA!!

Har precis pratat i telefonen & fått min Lizzydos nu så nu kan hon åka på lite semester:) När man riktigt tänker efter så är det så himla galet att hon faktiskt åxå bor här.  Att det skulle falla sig så himla bra.  Hurra!! Prisat vere happypancake :)   Vad i hela friden vore jag utan henne! 




Freja vill inte vakna.  Och det gör mig galen för jag vill att hon ska ÄTA  nu!! Har asont!
Måste köpa mig en pump idag, hittar inte den som jag är ganska säker på att jag sparade. Letat överallt men ingen liten pump jag ser. Den är säkert svindyr bara för det.  Tänkte väcka henne nu så vi kan åka och handla.
NÄ, nu får hon inte sova mer.

Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Anki

Har suttit här & vart en hel del bebissjuk när man sett bilder på er fina tjej..men TACK Malin, nu gick sjukan över...för amma är ett h...e & gör oooontt;)



Kram & ha bra dag

2008-08-27 @ 11:16:19
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Jessica

ha ha okej!

näe man kan ju inte ha huset fullt :P

vart bor ni då? inte i säffle va?

2008-08-27 @ 12:48:39
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0