Panodil, vatten och kakkalas..

Är så himla sugen på ett berg av kakor. Och det är jag bara för att jag inte ska. GRRRRRRRRR!!
Kakor, tårtor, muffins, pajer, ååååååååååååå



Jag har så himla ont i huvudet åxå. Funderar på om det är brist på nåt här. KAKBRIST! Får nog kolla upp det här. Med tanke på att man är veggis numera så får jag tänka extra noga. Fick göra det hela tiden när jag bar Freja, mitt hb var ändå hela tiden katastroft lågt. Käkade extra järn och c-vitamin så det sprutade ur öronen på mig. Och nu när jag ammar så tar det ju så sjukt mycket av ens energi. Pratade med barnmoskan om det. Ska ta lite prover så får vi se vart det leder. Hon tyckte att jag kanske skulle försöka gå tillbaka till att äta normalt, kyckling sa hon!! Men aldrig, har man bestämt sig för att inte äta kött & inte gjort det på väldigt länge så finns det inte en chans att börja äta kyckling.  Frågade om hon var galen. Jävla idiot.

Nu ligger Freja & sover, Ola tog med sig Keiren & Alva på äventyr ute på Valje halvö. Ett jättevackert naturreservat. Dom blir nog borta ett par timmar. Jätteskönt.

Självklart lite bilder så ni ser hur dagen än så länge sett ut :)


Så irriterande, dagen började med att mitt doftljus tog slut!! MEN VADÅ tog slut, mer än hälften är ju kvar!!!


Så här sitter jag nu c:a 30 timmar i veckan
 

Funkar dock om man har skvaller


Fixade till en tavla idag som vi fick av moster Lisen

Nu blir det soffan och filt!
P&K

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Men ååååva fin den blev:)

2008-08-29 @ 16:06:27
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: mitha

Gud så hon är FIN!!!! kan inte se mig mätt påhenne ju!!!



jättefin tavla också!!!!!



Kram och trevlig helg

2008-08-29 @ 18:53:42
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anki

Va fin!Nä det måste ju finnas andra alternativ om man har valt bort kött & fågel ju..shit är inte barnmorskorna mer insatta i det år 2008??

2008-08-29 @ 23:45:23
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0