Kläder & golf

Keiren hade det jättekul på sin Golfdag. Han hade dock fått rött kort 1 gång men kom inte ihåg varför han fick det. ajabajja!
Keirens lag kom 2 i tävlingen, hade spelat på kortbanan som har 9 hål. Han vann en tröja och lite annat som hör golfen till.


Det börjar med tröjor & sen kommer miljonerna :)))))


Glömde ju visa alla kläderna från shoppingturen igår.

Jackan & 3 par leggings till Alva.
2 pyjamas, brallisar och 1 body till Freja
En tröja till Keiren från Lisen. Tröjan hade "kortlekstryck" perfekt till pokerfantasten.

När jag skulle fota kläderna nu så tro inte på fan att jag hörde grannen med son komma cyklandes. Fick ju slänga mig in i köket för annars hade dom kommit och sagt hej. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ , helt stööörd!

Kommentarer
Postat av: Anki

Snygga kläder!& mer lär det bli nu när K uppfostras te golfproffs=)

2008-08-31 @ 21:12:05
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: mamma

keiren vad har du gjort på golfbanan för att få ett rött kort? Vilka tjusiga kläder ni har inhandlat jag är också sugen på att handla .Men nu skall det sparas så jag kan handla på Cypernresan istället. Puss kram till er alla från mamma

2008-09-01 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0