Godmörra gomörra


ÅÅÅÅ vad jag vill ut & bränna pengar. Jag vill handla så ögonen blöder på mig.  Måste ha en jacka för min jacka kan jag inte knäppa över brösten. :(  En jacka eller en kofta eller nåt.  Vi får se. ÄlsklingsOla har lite pengar kvar på ett presentkort på MQ..hm... kanske man skulle hångla upp honom i brygga och be om det. hehehehehe.   han kanske tom slänger det till mig i ren pusslycka ;)) Sen måste jag ha nya brallor.  Både jeans och mjukisar. Kommer inte riktigt i mina byxor som jag hade innan Freja bestämde sig för att komma till oss.  Figuren fösvann med henne.  Men att den ska tillbaka!!!! Har inte vägt mig sen jag var i v. 30. Ska väga mig någondag nu tror jag så jag får se hur mycket jag måste gå ner. uuuuuuuuhuuuuuuuuuu. Om jag vågar vill säga.  Tillbaka till kläder;

En regnjacka måste jag åxå ha.. Kanske en röd
Blir skitnice tillsammans med mina  lacostekängor i svart. 
Pratade me just med Lizzi, som just i denna stund sitter i bilen på väg hem från Göteborg. Vi bestämde oss för att dra en shoppingdag i Kristianstad på tisdag.  DÅ MÅSTE JAG HITTA EN JACKA. Fryser ju "Frejas mat"  av mig annars. Och Freja ska ha den allra bästa maten ever :)

Nu vankas de dusch och sen tänkte vi ta en latte på stan innan de andra 2 små ska hämtas på skola & dagis. Kanske jag skulle väga mig med........





Kommentarer
Postat av: Kamilla

Didriksson har en skitsnygg regnkappa som heter Thelma.....som kostar, håll i dig nu....1195:-. För en fucking regnkappa som man inte kommer använda alltför ofta. Nej, tacka vet jag Ullared till såna "tråkmåste" grejer.

2008-08-29 @ 13:28:03
Postat av: walla

hahaha.. den här är från Lindex och kostar 349:-

Men får hålla med om att den du sa var skiiiitnice!! men 1200. Ja menar jag måste ju ha råd att köpa mina lacoste som du tyckte va så snygga hehe ;) och dom kostar 1100

2008-08-29 @ 15:31:34
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja tyckte just att denna regn jacka var från Lindex, jag såg den i vekcan och kollade faktiskt på den både i rött & svart. Hel ok priset också!



Ha det gott, mvh Marie =)

2008-08-30 @ 07:27:19
URL: http://mittalltingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0